İzleyiciler

12 Kasım 2014 Çarşamba

Başlangıç




HOŞGELDİM

   Bloğumun buğün ilk günü ben bir yazar değilim bilgili veya bir konuda uzman hiç değilim sadece yazmayı sevdiğim için bu blogu kurdum okunur okunmaz tutar tutmaz pekte ilgi alanıma girmiyor açıkçası.
   Blogta neler olacağına gelince o gün veya o an aklıma ne gelirse onu yazacağım bu bir şiir olabileceği gibi güncel bir olay veya dini bir iki kelimeden oluşmuş bir okuma aperatifi olabilir. Burada aperatif kelimesini kasti olarak kullanıyorum ki sizlerin yüksek beklentilerinin çıtası belli olsun yani burada bulacaklarınız sadece yemek öncesi atıştırmalık olarak önünüze gelen yiyecekler misali olacak.
   Sizlerde konuşulmasını yazılmasını istediğiniz bir konuda hakkında veya yayınlanmasını istediğiniz bir yazınızı bize ileterek blogumuzda paylaşılmasını sağlayabilirsiniz. 
   Dinden ekonomiye eğlenceden spora kadar birçok konu hakkında yazı bulacaksınız belki de bu blogta ama en fazla okuyacağınız tür deneme yazıları olacak belli fikirler hakkında oluşturulmuş kısa metinler.
   Bu yazımızda bu kadar yeterli tekrardan Hoşgeldiniz ve Hoşgeldim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder