İzleyiciler

24 Nisan 2016 Pazar

Bir Diş Tedavisi



Diş Tedavisi


Evet arkadaşlar uzun zamandır küçük bir hikaye yazıyorum blogumda iyi veya kötü pek önemsemeden devam da ediyorum çünkü bu hikayryi yazma amaçım tamamen farklı...
Neyse gelelim asıl konumuza bir süredir bloguma çok etkin giremiyordum sadece hikayeyi yazıp yayınlamak için girip çıkıyordum ve bu durumda da diğer bloger arkadaşların paylaşımlarına pek bakamadım bu yüzden kusura bakmayın.
Bir kaç haftadır sağlık konusunda biraz sıkıntılı bir süreç gecirdik ben ve ailem ama şimdi çok şükür herşey yavaş yavaş düzeliyor.
Burada kendi durumumdan bahs edeyim önce üşüttüm ciddi derecede zor bir dönemden geçtim ve hatta rapor alıp 2 gün evde dinlendim. Ama benim için asıl zor ve gerçekten karar vermesi zor olan süreç başladı.
Diş tedavisi...
Evet uzun süredir ihmal etmiştim bu konuyu bunun tek nedenide dişçilerden korkmamdı. Gerçekten sizlere komil gelebilir ama ne yapayım bende de bu kötü huy var dişçi diyince yerimde duramıyorum. Diş etlerimde ve dişlerimde artık diş gibi oluşmuş diş taşlarının ve çürüklerin ağrısına artık daha fazla dayanamadım ve aileminde tüm desteğiyle bir hastanenin Ağız ve Diş Sağlığı bölümünden randevu aldım.
İlk telefon ettiğimde hala tereddütler içerisindeydim. Hatta bir bahane bulup o telefonu kapatmayı çok istiyordum zaten konuşma esnasında bu bahaneyi de bir ara edinip tam telefonu kapatacağım sırada beni ilgili bölüme aktardılar. Orada ki Bayan hem çok yardımcı oldu hemde çok ilğiliydi ve eski bir meslektaşım olması nedeniyle de kendisine durumumu anlattım.
Dişçilerle olan bir kaç kötü deneyimden sonra çocukluğumdan beri hastanelere gitmediğimden bahsettim. Evet lütfen şaşırmayın....
Kendisi bana bir doktorlarını önerdi ve hemen ondan bir randevu ayarladı. Biliyordum eğer şimdi bu randevuyu almazsam cesaret edip asla ikinci kez aramayacaktım.
İki haftadır haftasonları Cumartesi günleri tedavim için gidip geliyorum ve şimdiye kadar çok memnun kaldım. Hem korkumunda üstesinden geldim.
İşte bu sağlık ve sıkıntılı durumlardan dolayı çok fazla blog aleminde dolaşamadım bloglarını okuyup yorum bıraktığım arkadaşlar kusura bakmasınlar...

2 yorum: