İzleyiciler

30 Aralık 2017 Cumartesi

Dayanabilmek....

Ah yokum artık ben bu oyunda
Ne kazanabildim ne kaybettim
Çekiliyorum öylece bir kenara
Ne anlaya bildim ne anlata bildim

Vazgeçtim artık savaşmaktan
Çok yoruldum be hayat, artık anla
Sessizliğin içinde kendimde kayboldum
Ne bulabildim ne de buluna bildim

Biliyorum bu hiç olmadı
Öylece bir köşeye çekilmek,
Evet bende gayet farkındayım
Ama gücüm kalmadı artık
Bak ne savaşa bildim ne barışa bildim...

En sonunda tamamen tükendim
Ne ruhum kaldı geriye
Ne hayallerim
Yarınlar mı onlar çok uzak ufuklarda
Ne varabildim ne de uzanabildim...

2 yorum:

  1. Bu şiiri okuyunca , gülümseyerek şöyle deniliyor;

    "Yazık size. İyi etmişiniz".
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Çok hızlı bir yorum olmuş:) teşekkür ederim... size de mutlu ıyi yıllar

    YanıtlaSil